Finance
|
sreda, 9. januar 2008 ob 10:15 |
Posamezniki v delovnem tednu 39 odstotkov časa, namenjenega medijem, posvečajo internetu, kaže raziskava Iproma in Valicona. Največ, 43 odstotkov časa porabijo za brskanje po spletu, 31...
|
|
Delo
|
sreda, 9. januar 2008 ob 10:00 |
Posamezniki v delovnem tednu 39 odstotkov časa, namenjenega medijem, posvečajo internetu, kaže raziskava Iproma in Valicona. Največ, 43 odstotkov časa porabijo za brskanje po spletu, 31...
|
|
zurnal24.si
|
sreda, 9. januar 2008 ob 09:31 |
Raziskava medijske porabe, ki sta jo novembra med slovenskimi uporabniki interneta opravila iProm
in Valicon, je pokazala, da v delovnem tednu 39...
|
|
Dnevnik
|
četrtek, 20. december 2007 ob 00:30 |
Podjetji Iprom in Valicon sta spomladi med slovenskimi uporabniki interneta izvedli raziskavo o njihovih spletnih nakupovalnih navadah. Rezultati raziskave med 8046 anketiranci kažejo, da prek interneta nekajkrat na leto kupuje 44 odstotkov uporabnikov. Večinoma kupujejo oblačila ali športno...
|
|
Večer
|
nedelja, 16. december 2007 ob 09:15 |
Slovenski uporabniki interneta najpogosteje kupujejo v slovenskih spletnih prodajalnah, za posamezen nakup pa porabijo tudi več kot 700 evrov, kaže raziskava, ki sta jo spomladi med slovenskimi...
|
|
zurnal24.si
|
nedelja, 16. december 2007 ob 07:43 |
Slovenski uporabniki interneta najpogosteje kupujejo v slovenskih spletnih prodajalnah, za posamezen nakup pa porabijo tudi več kot 700 evrov, kaže raziskava, ki sta jo izvedla podjetji Iprom in Valicon.
|
|
Finance
|
nedelja, 16. december 2007 ob 07:26 |
Slovenski uporabniki interneta najpogosteje kupujejo v slovenskih spletnih prodajalnah, za posamezen nakup pa porabijo tudi več kot 700 evrov, kaže raziskava, ki sta jo spomladi med slovenskimi...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 Naprej > Konec >>
|